Contactformulier

Je kan alleen contact opnemen met Studielink als je denkt dat de Studielink applicatie niet correct werkt.

In alle andere gevallen dien je contact op te nemen met je (toekomstige) hogeschool of universiteit, ook als je hier nog geen verzoek tot inschrijving hebt ingediend.

Voorbeelden van situaties wanneer je contact opneemt met je (toekomstige) hogeschool of universiteit:

  • je account is geblokkeerd
  • het lukt niet om een nieuw wachtwoord aan te vragen
  • je wil het emailadres in je account (laten) aanpassen
  • je bent het niet eens met je uitschrijfdatum
  • vragen over collegegeld en toelatingseisen
  • DigiD inloggegevens

De hogeschool of universiteit kan je verder helpen met je vraag en indien nodig contact opnemen met Studielink.

Selecteer een instituut *

Upload hier je bestanden (Max. 4mb)

* Dit veld is verplicht om je Studielink account op te kunnen zoeken


Zodra we je contactformulier hebben ontvangen krijg je een ontvangstbevestiging per e-mail. Je vraag wordt dan verder in behandeling genomen en je ontvangt zo snel mogelijk een reactie.