Klachtenformulier

Belangrijk om te weten is dat Studielink de digitale applicatie is die onder andere je inschrijfverzoek uitwisselt met de betreffende onderwijsinstelling. Vragen die gericht zijn op onderwerpen die betrekking hebben op de onderwijsinstelling zelf, kunnen we daarom niet beantwoorden. Is er volgens jou iets mis met de werking van de applicatie Studielink, dan kun je via het onderstaande klachtenformulier een klacht indienen.

Let op: het klachtenformulier is dus niet bedoeld voor bijvoorbeeld onderstaande onderwerpen:

- mijn account is geblokkeerd
- het lukt niet om een nieuw wachtwoord aan te vragen
- ik wil het emailadres in mijn account (laten) aanpassen
- ik ben het niet eens met mijn uitschrijfdatum
- vragen over collegegeld en toelatingseisen
- DigiD inloggegevens

Voor deze onderwerpen kun je contact op te nemen met je (toekomstige) hogeschool of universiteit, ook als je hier nog geen verzoek tot inschrijving hebt ingediend.

Selecteer een opleiding *

Upload hier je bestanden (Max. 4mb)

* Verplicht veld


Zodra we je klacht hebben ontvangen krijg je een ontvangstbevestiging per e-mail. Je klacht wordt dan verder onderzocht en je ontvangt binnen twee weken een reactie.